Bio

torsdag 21 mars 2013 18:00-21:00, Anders Hansers kulturbiograf på Kommendörsgatan 28.
Detta är ett klubbmöte utanför det vanliga veckomötet. Vi återkommer med fler detaljer längre fram. Tider nedan är ungefärliga.
Nu är det dags för vårens första klubbafton, som går av stapeln torsdagen den 21 mars.
Vi samlas kl.18.00 på Anders Hansers kulturbiograf på Kommendörsgatan 28.
Vill du veta mer om Anders Hanser, gå in på hans hemsida andershanser.se
Vi kommer att få se två filmer, bägge nyproducerade.
Den första handlar om kompositören Ralph Lundsten, hans liv och hans verk. Han lever alltså fortfarande och var själv med på premiären, då jag var där. Den andra filmen är en mycket vacker film om den svenska skärgården med Ralphs musik i bakgrunden.
Mellan filmerna serveras ett glas vin. Fimvisningarna och vinet kostar 180kr.
Sedan är det dags att intaga middag, vilket vi gör på the Londoner Karlavägen 52-54 cirka 5 minuters promenad från bion.
Vi får ett eget rum en trappa ner och jag räknar med att vi är där omkring 2000.
Du och din partner är mycket välkomna!
Fyll i namn och antal nedan!

* Jag/vi kommer till bion:

* Jag/vi kommer till middagen:
Jag/vi vill äta
* vegetarisk pasta 110 kr:

* fläskfile Oscar 170 kr:

* gösfilé 170 kr:

Anmäl dig/er till Håkan Rosander hakanrosander@gmail.com senast den 17/3 tack!